Saturday, February 19, 2011

Mopish

Tiba-tiba rasa macam touching yang amat sangat sebab terasa diri macam tak di hargai langsung. Terasa kesian kat diri sendiri sebab asyik terkena je. Terasa macam nak buat tak tau, tapi lepas tu elok balik. Terasa macam di permainkan perasaan sebab terasa di perbodohkan. Berpura-pura seperti tiada apa-apa sebab nak sorokkan kesedihan. Apa lah salah aku ni. Penat dah jaga hati kau, tapi kau macam tak ada perasaan je. Suka ye tengok aku selalu sedih, menangis sebelum tidur fikirkan masalah kita? Sekarang ni kau dah macam..entahlah. I'm not your toy dude! Please.. at least give just a lil'bit attention to me. I miss just the way you are :(

No comments: