Tuesday, June 26, 2012

I mean it.

I miss you..

"Kau Rangga aku.. Kau Radit aku.."

Aku sayang kau, bodoh..

Statement jiwang untuk my Izwan. Hihi..

Monday, June 25, 2012

SIANG KERJA.. MALAM KERJA..

demi kepuasan diri sendiri dan orang yang di sayangi

Sunday, June 24, 2012

Satu Tahun :)


Untuk segala gurau kasar, gurau lembut, kerenah budak kuat menangis, budak lembik, budak yang kadang-kadang mengada-ngada, budak pms, budak degil, budak sakit kepala. Kentut kuat sama-sama, menyanyi sama-sama, tarik rambut sama-sama, keras kepala sama-sama, buat lawak bodoh sama-sama, main basikal sama-sama, banyak lagi kenangan manis dan kenangan pahit.

Terima kasih untuk perkenalan selama SATU TAHUN kita.

Mahal na mahal kita :)

New chapter.

Kini segalanya bermula dengan chapter baru. Alhamdulillah.. segalanya okay :)

Thursday, June 21, 2012

I want your brain :)



Hitung masa sebab tak sabar nak gigit hidung orang yang degil. Bebel jauh-jauh pun tak guna jugak sebab tak dapat lepaskan gian buat aksi muka bengis dan garang! Well, orang degil wait for me. I'll eat your brain :)

Workaholic la sangat.

Tolong jangan kata aku lupa. Tolong jangan kata aku hilang. Tolong jangan kata aku sombong. Aku busy. Mungkin aku terlalu busy dan aku ada sebab aku sendiri.

Tapi jangan lupa even aku busy macam mana pun aku tetap rindu dan ingat kat korang. Serius tak tipu!

*Orang yang paling-paling gua rindu Mr. Kacap. Gua rindu nak membahan dengan lu. Infinity!*