Tuesday, September 25, 2012

Sabaq na sayang :)

Hujung tahun ni, dan tahun depan ialah tahun teman teman rapat aku nak menamatkan zaman bujang. aku? aku relax je. menunggu sang kumbang cukup matang untuk memikul tanggungjawab besar yang bukan untuk sehari dua, tapi sampai mati! mungkin ada sedikit cemburu. tapi nak sedapkan hati aku cakap sendiri dalam hati yang aku tak kawin lagi pun bahagia juga, dan orang yang kawin tu belum tentu bahagia. okay. ayat cleshay. takpe lah. bila aku dapat tahu je sorang member aku nak kawin, aku mula meroyan manja kat bf aku. ayat terapi minda yang selalu bf aku bagi untuk sedapkan hati aku ialah, "sabaq na sayang.. nanti kita kawin plak naa.. awak tunggu sat ja.." 

wkwkwkwkw..

lepas tu dapat tahu lagi. meroyan lagi. 

ayat yang sama berkumandang.


No comments: