Thursday, June 27, 2013

Imune

Hati menangis..
 
aku sendiri yang faham maksud tersiratnya.
kau? hanya mengerti menunding jari mencari salah yang tak laku.
 
selagi bertahan;
sampai bila?
 
sampai hati ni dah koyak macam kertas yang dulu boleh di pakai untuk mencoret segala?
sampai besi yang kukuh jadi berkarat?
sampai tulang yang kuat menjadi rapuh?
 
setakat ini.. aku masih imun dengan segala yang mendatang.
 
tapi yang mendatang.. 
 
mampu?

Monday, June 10, 2013

Sunday, June 9, 2013

Cela.

Orang tak kan dapat rasa perasaan orang lain kalau tak di tunjuk atau di kata.  right now i feel suck! 
 
manusia kadang ada perasaan yang pada suatu ketika dia sangat perlukan kasih yang mendalam. sangat. dan pada satu ketika benci nak mengadap semua orang. tapi dalam kisah aku, sebab aku dah tersayang. so, aku kena go on dan tak perlu nak rasa loser sayang dengan orang yang tak ada perasaan. 
 
juga. kadang kadang.
 
harus aku kata aku memang rindu kau. saat ini. and i hate it! sebab.. 
 
kalau aku rindu kau, aku tak pasti kau rindu aku ke jugak?
 
kalau aku rindu kau, kau memang tak ada depan mata aku untuk aku berbual.
 
jauh. jauh masalah yang paling aku rasa macam fuck up betul lah!
 
tapi tu je aku kena telan hari hari selagi aku tak sah dengan kau.
 
i can't explain how my feeling right now. it's totaly suck. 
 
aku rindu kau lah bodoh!

Sunday, June 2, 2013

Buang segala telur busuk.

Aku tak tahu macam mana nak luah. mungkin simpan lebih baik. saat aku luah kata kata di sini, hati aku menangis. tapi reaksi muka aku kosong. nak explain lebih lebih pun tak boleh. orang tak kan faham.

pedih, tapi bukan yang sangat pedih.
sakit tapi bukan yang sangat sakit.

sebab ianya dah di tutup dengan kegembiraan sekarang. syukur.

hidup. tak banyak pilihan. selagi kaki belum patah, kasi jalan.
kau hanya perlu bertahan. pasti kegembiraan yang kekal akan datang.

mulut kena bijak, hati kena kental.

kenangan dengan bekas yang lama lama, kau kasi buang. sekarang kau hanya perlu tumpukan pada satu ni. yang lain jangan dilayan. walaupun pernah berperasaan masa lampau.

pedulik?
tak lagi.

tapi pada yang satu di hati ni, sampai mati!

ye, ini kisah bekas kekasih dengan perempuan, perempuan, perempuan sampahnya.

iye.