Sunday, June 9, 2013

Cela.

Orang tak kan dapat rasa perasaan orang lain kalau tak di tunjuk atau di kata.  right now i feel suck! 
 
manusia kadang ada perasaan yang pada suatu ketika dia sangat perlukan kasih yang mendalam. sangat. dan pada satu ketika benci nak mengadap semua orang. tapi dalam kisah aku, sebab aku dah tersayang. so, aku kena go on dan tak perlu nak rasa loser sayang dengan orang yang tak ada perasaan. 
 
juga. kadang kadang.
 
harus aku kata aku memang rindu kau. saat ini. and i hate it! sebab.. 
 
kalau aku rindu kau, aku tak pasti kau rindu aku ke jugak?
 
kalau aku rindu kau, kau memang tak ada depan mata aku untuk aku berbual.
 
jauh. jauh masalah yang paling aku rasa macam fuck up betul lah!
 
tapi tu je aku kena telan hari hari selagi aku tak sah dengan kau.
 
i can't explain how my feeling right now. it's totaly suck. 
 
aku rindu kau lah bodoh!

No comments: