Saturday, December 11, 2010

Dugaanya

Gua sakit hati...Gua sedih gila!!! Lepas satu benda, satu benda lagi jadi... Dugaan, suma ni dugaan... Aku tak marahkan Pencipta pun sebab bagi aku dugaan ni (sape la aku ni, sekali kena petir je kojol), cuma aku dah penat... penat nak melayan perasaan aku, penat nak layan masalah aku...

So, what should I do? Just go on with my life ler... Ko sakit ati macam mana pun, ko sedih macam mana pun, ko tetap masih bernafas esok kalau belum lagi sampai ajal ko. Orang cakap mati je penyelesaian masalah...tapi aku cakap, sampai lepas mati pun akan ada masalah lagi. Masalah dalam kubur, masalah time akhirat, masalah dalam neraka.... Oh~~~ Indahnya hidup ini...


No comments: