Tuesday, April 16, 2013

Good enough?

Perasaan 'kau tak cukup bagus' adalah perasaan paling sampah yang pernah kau rasa?

itulah yang aku rasa hari hari. even sekarang pun aku tengah merasa benda yang sama.

"kuatkan hati. everything will be just fine... okay?"

kata kata ni buat aku nak tendang je pada orang yang katakan.

walaupun aku dah cuba lakukan sesuatu yang cukup bagus bagi aku, tapi aku tak tahu apa pandangan sekeliling terhadap aku. bila aku ditegur dengan kesalahan, down aku boleh capai hingga 0.99 peratus.

aku bukan manusia yang tak boleh dikritik.

kritiklah.

tegurlah.

lemparkan apa jua kata kata.

aku simpan, kunci dalam otak kemas kemas.

bikin revision.

aku tak melawan, jika benda yang di lemparkan benar.

silap,

jika onar yang dilemparkan.

aku bole jadi buas!

kau sendiri, dah cukup hebat?

No comments: